“Pobre Vilanova”

Bon dia,

La deixadesa de l’Ajuntament a Vilanova i la Geltrú és de record, mani qui mani és igual, la situació no té “arreglo”.

Odeon Multicines: l’entorn és trist per no dir esperpèntic, brut, estat de deixadesa, poca il·luminació, contenidors trencats i vells… En fi, qui tingui temps o vagi al cinema que faci un tomb per allà i podrà comprovar el que estic denunciant.

I de la ciutat què he de dir que no se sàpiga. De les més brutes del país, contenidors trencats, brossa per terra, poca il·luminació en bastants barris, manca de neteja… sobretot el que no és centre.

Sr. Ruiz, Vilanova és més que el centre. Faci el favor de posar-se les piles, que els 100 dies de gràcia han acabat. Una vergonya com teniu Vilanova i la Geltrú.

Atentament,

Robert Roberto


Cartas al director